با این حال، ارزشیابی های تکوینی با هدف سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان نظارت بر یادگیری دانش آموزان و مربیگری آنها از طریق فرآیند یادگیری است (گروور، 2021). با در نظر گرفتن این تفاوتها، اعطای استقلال به معلمان برای انتخاب دقیق انواع و ابزارهای ارزیابی خود به گونهای که از نیازهای دانشآموزان پشتیبانی میکند و به آنها اجازه میدهد تا به مربیگری آنها در طول فرآیند یادگیری ادامه دهند، حیاتی است.
طبق یک بررسی سیستماتیک انجام شده توسط گارسیا سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان و همکاران. (2018)، بسیاری از ابزارهای الکترونیکی موجود، مانند ابزارهای خودکار (یا گریدرهای خودکار) به مربیان در درجهبندی تعداد زیادی کار کمک میکنند و بازخورد فوری را به دانشآموزان ارائه میدهند. هنگامی که مربیان شامل کلاسهای خودکار میشوند، میتوانند با ارائه نکات یا راهنمایی در مورد تکالیفشان با علامتگذاری خطاهای کامپایلر، مورد آزمایشی، راهحل و سبک از دانشآموزان حمایت کنند (Keuning و همکاران، 2016).
همانطور که قبلاً ذکر شد، تأکید قابل توجهی بر آزمونهای سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان علوم رایانه جایگاهیابی پیشرفته هیئت کالج شده است، زیرا این ارزیابیهایی هستند که برای تعیین مهارت محتوایی دانشآموز استفاده میشوند. به طور خاص برای دوره AP Computer Science A (CSA)، این امتحان شامل 40 سوال چند گزینه ای و چهار سوال بدون پاسخ است که دانش آموزان را ملزم می کند تا درک خود را از مهارت های اساسی مربوط به برنامه ریزی علوم کامپیوتر نشان دهند (The College Board، 2006). از چهار سؤال پاسخ آزاد (FRQ)، از دانشآموزان خواسته میشود تا کدی بنویسند که تسلط بر مهارتهای زیر را نشان دهد: روشها و ساختارهای کنترل، کلاسها، Array/ArrayList، و Array 2D.
یک استراتژی ارزیابی که معمولاً در تحقیقات علوم رایانه سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان ذکر میشود، شامل سؤالات کوتاه و رایگان است که در دورههای علوم رایانه، به ویژه در یک محیط یادگیری آنلاین، ساخته شده است. به گفته کلاین و همکاران. (2011)، آزمون های استاندارد و سوالات متداول چند گزینه ای، درک سطحی از توانایی واقعی دانش آموزان را فراهم می کند. برای درگیر کردن واقعی دانشآموزان و درک عمق و پیچیدگی دانش و ارزیابی مهارتهای کاربردی، مربیان باید روی اشکال معنیدار ارزیابی مانند گنجاندن سؤالات باز یا بدون پاسخ سرمایهگذاری کنند. مطالعهای که توسط کلاین و همکارانش انجام شد، اثربخشی نمرهدهندههای خودکار را زمانی که برای نمرهدهی به سؤالات بدون پاسخ برای کمک به مربیان در ارائه فرصتهای معنادارتر به دانشآموزان برای نشان دادن یادگیریشان استفاده میشد، مورد آزمایش قرار داد. آنها از موضوع کلی این مقاله حمایت میکنند که هدف آن حمایت از سرمایهگذاری و ادغام سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان کلاسهای خودکار با کیفیت بالا در دورههای آنلاین علوم کامپیوتر است.
هدف از مطالعه و سوالات پژوهشی
دوره های علوم کامپیوتر توسط همه مناطق مدرسه ارائه نمی شود، بنابراین برخی از دانش آموزان برای تکمیل دوره های علوم کامپیوتر به صورت آنلاین از طریق SVPS ثبت نام می کنند. آموزش آنلاین علوم کامپیوتر به استراتژیهای آموزشی متفاوتی نیاز دارد و هم دانشآموزان و هم مربیان چالشهایی را در آموزش سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان و یادگیری آنلاین تجربه میکنند. در این مطالعه، ما استراتژیهای آموزشی را که در حال حاضر توسط معلمان دبیرستانی که علوم کامپیوتر را آنلاین تدریس میکنند مورد بررسی قرار میدهیم و استراتژیهای طراحی، تسهیل و ارزیابی فعلی را که برای تعامل با دانشآموزان خود استفاده میکنند، تجزیه و تحلیل میکنیم. سؤالات تحقیقی که در این تحقیق به آن پرداخته شده عبارتند از:
1.
معلمان از چه طراحی، تسهیل و استراتژی های ارزیابی برای آموزش برنامه نویسی آنلاین استفاده می کنند؟
2.
معلمان چه توصیه هایی برای علاقه مندان به آموزش برنامه نویسی آنلاین دارند؟
مواد و روش ها
این بخش زمینه آموزشی، شرکت کنندگان در تحقیق، جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل داده ها را شرح می دهد.
متن نوشته
زمینه این مطالعه بر اساس مشارکت تحقیق برا سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان ی تمرین (RPP) است که در حال حاضر بین یک دانشگاه دولتی جنوب شرقی در ایالات متحده و یک دبیرستان دولتی مجازی دولتی برگزار می شود. به عنوان بخشی از یک کمک هزینه (بنیاد) - علوم کامپیوتر برای همه، تیم تحقیقاتی برای ایجاد و ارائه توسعه حرفه ای آنلاین برای آموزش دوره پیشرفته علوم کامپیوتر AP به معلمان دبیرستان همکاری کرد. ما یک RPP برای هدایت توسعه حرفه ای برای آموزش آنلاین علوم کامپیوتر ایجاد کردیم. ایجاد یک مشارکت عمدی، طولانی مدت و مشارکتی بین محققان آموزش علوم رایانه و معلمان علوم رایانه در مدرسه دولتی مجازی دولتی برای رسیدگی به نیازهای توسعه حرفه ای مخاطبان بیشتری از معلمان علوم رایانه آنلاین بسیار مهم است.
رویکرد RPP ما بر نقش معلمان اصلی ما از سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان مدرسه دولتی مجازی دولتی به عنوان محققین کلیدی در شکل دادن به طراحی توسعه حرفه ای تأکید می کند. تیم پروژه با استفاده از رویکردهای تحقیق مشارکتی، معلمان اصلی را در طول سال اول پروژه برای شناسایی استراتژیهای آموزشی حیاتی و منابع حیاتی برای موفقیت آنها در آموزش آنلاین علوم کامپیوتر درگیر کرد. از طریق RPP، نقش معلمان اصلی به عنوان سهامداران کلیدی در فرآیند طراحی تقویت شد. به رهبران نقش آنها به عنوان متخصص در مشارکت و اهمیت حیاتی که Programming teaching sites for children ورودی آنها در طراحی و اجرای حرفه آینده ایفا می کند یادآوری شد.
با این حال، ارزشیابی های تکوینی با هدف سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان نظارت بر یادگیری دانش آموزان و مربیگری آنها از طریق فرآیند یادگیری است (گروور، 2021). با در نظر گرفتن این تفاوتها، اعطای استقلال به معلمان برای انتخاب دقیق انواع و ابزارهای ارزیابی خود به گونهای که از نیازهای دانشآموزان پشتیبانی میکند و به آنها اجازه میدهد تا به مربیگری آنها در طول فرآیند یادگیری ادامه دهند، حیاتی است.
طبق یک بررسی سیستماتیک انجام شده توسط گارسیا سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان و همکاران. (2018)، بسیاری از ابزارهای الکترونیکی موجود، مانند ابزارهای خودکار (یا گریدرهای خودکار) به مربیان در درجهبندی تعداد زیادی کار کمک میکنند و بازخورد فوری را به دانشآموزان ارائه میدهند. هنگامی که مربیان شامل کلاسهای خودکار میشوند، میتوانند با ارائه نکات یا راهنمایی در مورد تکالیفشان با علامتگذاری خطاهای کامپایلر، مورد آزمایشی، راهحل و سبک از دانشآموزان حمایت کنند (Keuning و همکاران، 2016).
همانطور که قبلاً ذکر شد، تأکید قابل توجهی بر آزمونهای سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان علوم رایانه جایگاهیابی پیشرفته هیئت کالج شده است، زیرا این ارزیابیهایی هستند که برای تعیین مهارت محتوایی دانشآموز استفاده میشوند. به طور خاص برای دوره AP Computer Science A (CSA)، این امتحان شامل 40 سوال چند گزینه ای و چهار سوال بدون پاسخ است که دانش آموزان را ملزم می کند تا درک خود را از مهارت های اساسی مربوط به برنامه ریزی علوم کامپیوتر نشان دهند (The College Board، 2006). از چهار سؤال پاسخ آزاد (FRQ)، از دانشآموزان خواسته میشود تا کدی بنویسند که تسلط بر مهارتهای زیر را نشان دهد: روشها و ساختارهای کنترل، کلاسها، Array/ArrayList، و Array 2D.
یک استراتژی ارزیابی که معمولاً در تحقیقات علوم رایانه سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان ذکر میشود، شامل سؤالات کوتاه و رایگان است که در دورههای علوم رایانه، به ویژه در یک محیط یادگیری آنلاین، ساخته شده است. به گفته کلاین و همکاران. (2011)، آزمون های استاندارد و سوالات متداول چند گزینه ای، درک سطحی از توانایی واقعی دانش آموزان را فراهم می کند. برای درگیر کردن واقعی دانشآموزان و درک عمق و پیچیدگی دانش و ارزیابی مهارتهای کاربردی، مربیان باید روی اشکال معنیدار ارزیابی مانند گنجاندن سؤالات باز یا بدون پاسخ سرمایهگذاری کنند. مطالعهای که توسط کلاین و همکارانش انجام شد، اثربخشی نمرهدهندههای خودکار را زمانی که برای نمرهدهی به سؤالات بدون پاسخ برای کمک به مربیان در ارائه فرصتهای معنادارتر به دانشآموزان برای نشان دادن یادگیریشان استفاده میشد، مورد آزمایش قرار داد. آنها از موضوع کلی این مقاله حمایت میکنند که هدف آن حمایت از سرمایهگذاری و ادغام سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان کلاسهای خودکار با کیفیت بالا در دورههای آنلاین علوم کامپیوتر است.
هدف از مطالعه و سوالات پژوهشی
دوره های علوم کامپیوتر توسط همه مناطق مدرسه ارائه نمی شود، بنابراین برخی از دانش آموزان برای تکمیل دوره های علوم کامپیوتر به صورت آنلاین از طریق SVPS ثبت نام می کنند. آموزش آنلاین علوم کامپیوتر به استراتژیهای آموزشی متفاوتی نیاز دارد و هم دانشآموزان و هم مربیان چالشهایی را در آموزش سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان و یادگیری آنلاین تجربه میکنند. در این مطالعه، ما استراتژیهای آموزشی را که در حال حاضر توسط معلمان دبیرستانی که علوم کامپیوتر را آنلاین تدریس میکنند مورد بررسی قرار میدهیم و استراتژیهای طراحی، تسهیل و ارزیابی فعلی را که برای تعامل با دانشآموزان خود استفاده میکنند، تجزیه و تحلیل میکنیم. سؤالات تحقیقی که در این تحقیق به آن پرداخته شده عبارتند از:
1.
معلمان از چه طراحی، تسهیل و استراتژی های ارزیابی برای آموزش برنامه نویسی آنلاین استفاده می کنند؟
2.
معلمان چه توصیه هایی برای علاقه مندان به آموزش برنامه نویسی آنلاین دارند؟
مواد و روش ها
این بخش زمینه آموزشی، شرکت کنندگان در تحقیق، جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل داده ها را شرح می دهد.
متن نوشته
زمینه این مطالعه بر اساس مشارکت تحقیق برا سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان ی تمرین (RPP) است که در حال حاضر بین یک دانشگاه دولتی جنوب شرقی در ایالات متحده و یک دبیرستان دولتی مجازی دولتی برگزار می شود. به عنوان بخشی از یک کمک هزینه (بنیاد) - علوم کامپیوتر برای همه، تیم تحقیقاتی برای ایجاد و ارائه توسعه حرفه ای آنلاین برای آموزش دوره پیشرفته علوم کامپیوتر AP به معلمان دبیرستان همکاری کرد. ما یک RPP برای هدایت توسعه حرفه ای برای آموزش آنلاین علوم کامپیوتر ایجاد کردیم. ایجاد یک مشارکت عمدی، طولانی مدت و مشارکتی بین محققان آموزش علوم رایانه و معلمان علوم رایانه در مدرسه دولتی مجازی دولتی برای رسیدگی به نیازهای توسعه حرفه ای مخاطبان بیشتری از معلمان علوم رایانه آنلاین بسیار مهم است.
رویکرد RPP ما بر نقش معلمان اصلی ما از سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان مدرسه دولتی مجازی دولتی به عنوان محققین کلیدی در شکل دادن به طراحی توسعه حرفه ای تأکید می کند. تیم پروژه با استفاده از رویکردهای تحقیق مشارکتی، معلمان اصلی را در طول سال اول پروژه برای شناسایی استراتژیهای آموزشی حیاتی و منابع حیاتی برای موفقیت آنها در آموزش آنلاین علوم کامپیوتر درگیر کرد. از طریق RPP، نقش معلمان اصلی به عنوان سهامداران کلیدی در فرآیند طراحی تقویت شد. به رهبران نقش آنها به عنوان متخصص در مشارکت و اهمیت حیاتی که Programming teaching sites for children ورودی آنها در طراحی و اجرای حرفه آینده ایفا می کند یادآوری شد.